FAQ - Veel gestelde vragen

Wij hebben voor u de meest voorkomende vragen verzameld en deze opgenomen in onze FAQ. Heeft u toch nog een vraag, vul dan onze contactformulier in.
Leveren jullie ook Windows 10 of Linux

De laptops kunnen geleverd worden met Windows 7, 8, 10 of met Linux

Als ik langere termijn wil huren, kunnen jullie daar een speciale prijs voor maken?

Bij het huren voor langere termijn wordt een voordelige prijs voor berekend.

Verhuurt laptopshuren.nl naast laptops ook andere hardware?

  • Wij verhuren ook:
  • Mobiel internet
  • Beamer
  • Projectiescherm
  • TV scherm
  • Printer
  • Laptopkar

Wanneer ik een aanvraag plaats via deze website is dit al definitief?

Uw aanvragen is altijd voor een vrijblijvende offerte.

Waarom zou ik een laptop huren bij laptopshuren.nl?

  • Voordelig huren van laptops
  • Korte termijn levering
  • Telefonisch goed bereikbaar
  • Klantgerichte flexibiliteit
Maakt laptopshuren.nl een back-up van de data die op mijn gehuurde laptop staan?

U bent zelf verantwoordelijk voor een back-up van uw data.

Blijven mijn gegevens op de laptop staan?

Nee, naderhand worden de laptops gerestored. Dit houdt in dat de harde schijf volledig overschreven wordt. Al uw gegevens worden hierdoor verwijderd!

Zijn de gehuurde laptops verzekerd?

De laptops zijn alleen verzekerd wanneer u hiervoor bij ons een verzekering afneemt. In het geval van schade, verlies of diefstal brengen we u (een deel van) de door ons bepaalde dagwaarde in rekening.

Kan ik de laptops of andere hardware eerder krijgen dan de dag dat ik die gebruik?

Wij leveren standaard de laptops een werkdag van te voren. Indien u voor on-site installatie heeft gekozen, zullen we afstemmen met de eigenaar van de zaal wanneer deze beschikbaar is om de hardware te kunnen installeren. Zo staat alles de volgende dag werkend voor u klaar.

Moet ik de laptop zelf komen ophalen?

Wij leveren de laptops in het hele land en wij halen deze naderhand ook weer op. Indien gewenst, kunt u de hardware echter zelf ophalen op ons kantoor in Zwolle.

Wanneer worden de laptops weer opgehaald?

Wij halen de laptops de dag erna weer op. U dient na gebruik de laptops zelf op te ruimen en naar een afgesloten ruimte te brengen. Als u voor on-site support kiest dan nemen wij dezelfde dag de laptops weer mee.

Vraag Als ik de laptop zelf wens op te halen, waar kan ik dan terecht?

Laptopshuren.nl is gevestigd in Zwolle. Hier kunt u, indien gewenst, uw laptop ophalen.

Worden er muizen geleverd bij de gehuurde laptops?

Laptopshuren.nl levert de laptops met een optische USB-muizen.

Worden er adapters geleverd bij de gehuurde laptops?

De laptops worden geleverd met passende adapters.

Wordt de laptop geleverd in een laptoptas?

De laptops worden per zes verpakt in een kist. Indien u een laptoptas wenst, dan kunt u dat bij ons aangeven.

Kan ik met de laptop op internet?

Indien er op de locatie internet aanwezig is, kunt u met de laptop van op internet.
Indien er geen internet op locatie aanwezig is, kunt u bij ons een UMTS router huren.

Zit er een draadloze netwerkverbinding op de laptops?

Al onze laptops beschikken over een ingebouwde draadloze netwerkkaart. Uiteraard dient er wel een draadloze internetverbinding aanwezig te zijn (zoals een KPN-hotspot), waar de laptop verbinding mee kan maken. Het is mogelijk een UMTS/HSDPA-kaart bij te huren. Deze kan draadloze internettoegang realiseren door nagenoeg heel Nederland.

Als ik een laptop huur van laptopshuren.nl, staat daar dan ook Windows op?

Op al onze laptops staat standaard Windows geïnstalleerd.

Kan ik ook andere software dan Microsoft Office huren?

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden via ons <em><strong>contactformulier</strong> </em>of 038-4221805. Mocht u zelf een licentie hebben van software dan kunt u deze aandragen, zodat we deze vooraf op uw laptops installeren.

Wat houdt on-site installatie in?

Bij ons staat service voorop. Daarom raden we aan voor een on-site installatie te kiezen. Dit houdt in dat we de hardware werkend op locatie aansluiten en testen. In overleg kan dit een dag of avond ervoor, of &rsquo;s ochtends vroeg op de dag zelf.

Wat is on-site support?

Als u hardware bij ons huurt, dan kunt u er voor kiezen om een medewerker van ons op locatie te hebben. Mocht er onverhoopt iets uitvallen, dan is onze collega paraat. Zo kunt u weer snel door met uw training of presentatie. Ook heeft de medewerker reserveapparatuur bij zich om snel een apparaat te kunnen omruilen.